lördag, december 03, 2011

Julklappar.

Förra året köpte vi en hel massa smygdyra julklappar till Dino. Ni vet, 300 kronor där...400 kronor där...349 där... Till slut vart det nog en hel massa kronor, och Dino förstod ju nog inte ens vad det var för saker. Därför bestämde vi i år att Dino skulle hellre få en större, lite dyrare sak - med lite wow-faktor.

Och jag kom på precis vad, en dag när jag och Dino var på Barnens hus. Dino fick syn på en rutschkana, och när han inte fick åka på den fick jag till slut bära det lilla skrikande knytet ut ur butiken. Människor log sådär överseende på vägen ut, och deras munnar rörde sig - men, jag hörde inget. (Däremot hörde jag en tjutande ton ungefär en vecka efteråt)

Vi kikade på Barnens, där hade dom en ranglig och plastig grej. Funderade istället på Toys R´Us, där dom hade en lika plastig och ranglig grej, men lite billigare. Hittade till slut denna på Lekmer.se, och jag kan se Dino framför mig på julafton när han får se den. "WOW!" kommer han att säga...






Inga kommentarer: