fredag, juli 24, 2009

Minisemester. Kl. är 10:12.


Från bloggen. Skönt när man kommit hem sent efter jobbet att välja..."hmm...ska jag uppdatera bloggen eller ska jag se skräptv? SKRÄPTV!" har svaret blivit på sistonde. Men, nu är jag back on track. Inge mer skräptv...(haha, det går jag inte ens själv på...men, kan ju dra ner lite)

Vad händer i övrigt? Jobbar på huset, och jobbar på hemmet. Brukar alltid ha en massa roliga episoder, som jag verkligen måste kämpa med att komma ihåg för att skriva i bloggen. Men på sistonde har det varit lugnt om dom, idag känns det som att det vänder. Man måste tänka positivt.

Har även tänkt vara duktig och nyttig igen, inspirerad av Sarah! Så efter det här inlägget blir det en lång prommis. Skönt.


Framöver:


1/8: The one and only, triaden. Och jag jobbar. Det måste vi ändra på.

14/8: Personalfest = dom roligaste festerna som finns.

15-16/8: Hundtävlingar, får se till att inte vara bakad. Right? Ska bli kul, ett till första pris och vi har ett lydnadsdiplom.
Nu, ut och gå - lyssna på lite musik i lurarna. Idag blir det nog Bon Jovi!
Over and out.

1 kommentar:

Sarah sa...

Promenader is the shit ;p