tisdag, juli 28, 2009

Skogen. Kl. är 10:39.

Igårkväll var jag och Kisen real sports och lämnade middag åt min hårt arbetande karl. Mysigt med en skogsutflykt, och mission so well accomplished att jag skulle kunna jobba med utkörning. Typ. Tror dock att han glömmer bort vilken lekman han talar med, eftersom jag oftast (läs: alltid) tappar bort mig av hans vägbeskrivningar.

Ta ett kort på mig och maskinen, säger min übermanliga kille..och det gör jag...mer än gärna....Mmmm...luktar så gott, nyhugget trä. Såna gånger känner jag mig som en norrlänning. Gör en parfym med sågspån i och jag köper den...
Idag blir hus för hela slanten fram till kl. 16. Då blir det hund för hela slanten, men just nu - ska det bli promenad för hela slanten. Åh vad jag önskar att jag hade fler slantar...faktiskt.
Over and out.

1 kommentar:

Ida sa...

Hej söta syster =) VI TYCKER OM DIG!