lördag, juli 18, 2009

Klyschor. Kl. är 00.32.

I brist på bättre, tänkte jag bjuda på en gammal klyscha - en bild säger mer än tusen ord. Och visa lite bilder om dagen, pedagogiskt, right? Men. Men innan dagen var slut hade jag dragit mig upp ur sängen, träffat en massa gripande människor, rotat bland takplattor för att hitta gömt knark, småpratat med trevligt folk på Konsum. Och till slut insett att vissa dagar är så surrealistiska att några bilder aldrig kan beskriva dom. Never ever. So I shook my head. Och tog cykeln vid 10 på kvällen, trampade iväg mot havet och tog årets första dopp. Och livet skulle inte kunna vara bättre. Jag gillar mitt surrealistiska liv, mitt surrealistiska jobb, alla surrealistiska människor jag träffar. Allt. Och skulle aldrig vilja byta bort något...

Over and out.

2 kommentarer:

Anolyon sa...

haha, Låter ju skoj att leta knark i takplattorna.. ;)

mamsen sa...

Grattis på Sara-dagen.
Kramar från mamma