söndag, juli 05, 2009

John - Fucking - Blund. Kl. är 00:34.


Men det är inte jag som har problem med honom, det är till David Herr Blund inte vill dyka upp. David som gav mig the look när jag försökte smyga med mig datorn till sovrummet (what?! jag har varit utan den så länge...) David som la sig direkt för att sova...typ...för han ville ju iiiiiiinte kolla datorn.

00:05: Kan du kolla vädret imorgon? Ja, det kan jag...
00:07: Vad du smattrar...suck...
00:09: ÅH! Vad stod det där på aftonbladet (herrn pekar på skärmen...)
00:10:Kan jag låna datorn, jag ska kolla på fiskar.
00:11: Har du sett mina elvis-tidningar?
00:12: Tänk om jag skulle byta namn till Horatio? Då kan du säga Hej Horatio! (?)

What´s that? Om han legat lugnt och stilla emellanåt? Knappast. Han har kittlats, lekt med locket på datorn, blåst Kia på nosen och gäspat som en industrifläkt. But what the heck, han är ju ändå min charmknutte (och bli inte arg nu älskling när du läser detta, vi vet båda att det är sanningen...) Men, jag älskar dig gubben min... Och jag kommer att leva ett långt och lyckligt liv, tack vare hur mycket du får mig att skratta!
Vi råkade förresten slå på sommar med Ernst idag på tv:n. De flesta skratten kom därifrån, Ernst drog lines som "smakerna måste bli kompisar" och "här sitter jag och känner sommaren skölja över mig". Ernst satt i fören på en liten motorbåt som en stolt, men eftertänksam galjonsfigur. Ernst viftade med tårna. Ernst referade till sig själv som stark och välväxt när han bar tunga grejer. Jag ska titta på detta program mina resterande 9 dagar på semestern, då kommer den att kännas som en evighet. Grrrrrrreat.
Nu hade även jag tänkt knäppa med fingrarna efter John Blund. Natti, natti på er alla!
Over and out...

Inga kommentarer: