torsdag, juli 30, 2009

B.O. Kl. är 10:00.

Detta är en varning till alla er vilseledda därute. Köp ALDRIG något för att det har ett häftigt namn... Har själv nyligen gjort detta misstag, när jag skulle till Catrine i tisdags. Dusch kändes överflödigt, eftersom jag ändå skulle lukta köttbulle en halvtimme in i träningen. Så deo och parfym fick duga, om jag inte glömt det. Ingen fara, tänker jag. Jag far bara på COOP och handlar något. Väl där luktade jag på massor, men hittade "Rexona - music fan". Yes, tänkte jag, jag är ju ett music fan. Nickade nöjt på huvudet, och begav mot kassan. Väl i bilen sprayade jag på mig. Mmm...luktar gott. Hmm...känner igen lukten. DEN LUKTAR SOM AXE!!! NO, jag luktade som en kille. Inte mycket att göra... bara att åka iväg och erkänna misstaget.

För övrigt så har vi ännu ett rum färdigt i huset. Bilder kommer ikväll. Tills dess..


...Over and out.

Inga kommentarer: