lördag, juni 19, 2010

2 månader igen! Kl. är 09.31.


Här kommer det igen, för alla som inte räknar som jag gör (veckor vill säga!). Men jag gillar detta räknesätt också, då får man anledning att fira två gånger.

Måste nu bara berätta om våra framsteg dom senaste dagarna. Dunderklumpen har nu sovit 4 nätter i sin egen säng. Och 2 av dom har han sovit hela natten! Inatt sov han mellan 21.30 och 07.30. Att ta in spjälsängen visade sig vara ett toppen-beslut! Nu är vi officiellt världens mest bortskämda föräldrar, tack Dino.
Jag har dessutom en pinsam historia att berätta om min plånbok och min mammahjärna. Ja Ida. Jag fick höra det ett par gånger av David under gårdagen (med par menar jag hundratals.). Jag ska samla mod och berätta den snart.
Nu ska vi hitta på något att göra idag, hade egentligen tänkt fara till Stackgrönnan och fika en räkmacka. Men vädret ser inte så skojsigt ut...alls. Jag var även sugen på att handla mitt träd som ska stå på framsidan - men inget höjdarväder för att påta i trädgården. Så. Blir kanske en innedag.
Over and out.

2 kommentarer:

mamsen sa...

Men vi kan räkna på båda sätten och så får jag en chans till att säga GRATTIS DINO.
Ha en bra dag allihop
Kram från mamma/mormor

Anonym sa...

så himla söt han är!;);) gud va skönt att ni har såna bra nätter med;) de är bara njuta så länge de varar!;)

Kram //frida ( www.shooooo.blogg.se )