måndag, juni 28, 2010

It´s days like these days! Kl. är 21.57.

Man blir underbart glad över. Jag har varit med Marie och Joona på stan, handlat bebis-kläder. Och en massa enfärgade bodys inför mitt nya pyssel-projekt. Nu när jag blivit en ocool mamma älskar jag pyssel. Jag har även ammat in public för första gången (eller egentligen i ett undanskymt hörn på CK, men det är det mest offentliga jag någonsin flashat brösten!) Drog en repa förbi jobbet och fick en fin present, tack alla fina arbetskamrater - ni är bäst! Och höjdpunkten kom när jag bara av en slump råkade åka till Coop. Och bara av en slump tvärkikade på deras barngrejjer. Och bara av en slump hittade nappflaskor från Rock Star Baby (märket som jag snöat in mig på!). Vart så lycklig att en tår nästan letade sig fram i ögonvrån och jag stod där i säkert 15 minuter utan att kunna välja vilken, till slut fick Dino välja själv. Och dessa två vart det...

Over and out.

1 kommentar:

Ida sa...

Men syster, hade jag vetat att du älskade dom där flaskorna så hade jag köpt dom för länge sen. Dom har typ olja och sånt i samma märke. Love you:-)