tisdag, juni 08, 2010

Vi ses till hösten igen, bloggen! Kl. är 20.43.


Skulle jag vilja säga! Men jag kan inte...Jag vet inte om det är för att jag är blogg-beroende. Eller lite fisförnäm och skrajsen att jag aldrig skulle få igen några läsare. Jag vet bara att det är sommar och sol runt hörnet, och jag finner inte tiden. Men jag ska inte ta det drastiska beslutet riktigt än - för när allt kommer omkring så behöver jag den. För mitt dåliga minne. Så att jag om ett år kan gå tillbaka och läsa hur vi levde livet sommaren 2010.
Idag till exempel har vi tagit en promenad till havet. Jag, Dino och Kisen. Och nu är vi alldeles möra och ska ha en...ja gissa...myskväll.


Over and out.




2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är praktiskt om man ska spåra utvecklingsstegen sen :-) Jag har alltid noll koll på det efter ett tag.

Loella sa...

Tack för hjälpen senast ;)