lördag, juni 19, 2010

Precis som alla andra. Kl. är 23.09.


Har vi tjuvkikat (egentligen inte tjuvkikat) på bröllop. Mot våran vilja (egentligen inte mot våran vilja heller). Det var i alla fall väldigt fint. Dino tyckte det var mycket intressant att titta på, och jag har tutat i honom att det är hans blivande svärföräldrar där. Min plan är att Kronprinsessan och Prinsen ska få en liten bebbe. Sen ska Dino, som även han kommer vara en "man av folket", svepa henne av fötterna. Så, den 19:e juni om x antal år får jag stå på slottet i tjusig klänning och hålla tal. Då ska jag berätta att när prins Dino var liten älskade han när mamma pussade på honom, och han kallades för Mr. Poopy-Pants och hur han kissade ner allt och alla när man bytte blöja...och allt annat viktigt (för oss viktigt vill säga...). Det kommer bli bra det. Men tills dess är han min lill-prins i alla fall.


Over and out.

Inga kommentarer: