fredag, juni 04, 2010

Jag är ledsen.

Det finns bara så mycket roligare saker, än att blogga nuförtiden. Som att äta, och sova och mysa. Appropå sömn, så har vi försökt vrida om Dinos dygn lite. Tidigare har han ju somnat vid 01 kanske, och sovit...ja hela dagen. Typ som en tonåring. Så, jag tog det lilla "det finns en tid för allt" snacket med honom. Och sedan igår natt, så la jag honom vid 22 (lite tidigare i alla fall). Och när morgonen sken sitt bleka ljus över Villavägen stod det 1-0 till Dino. Men inatt, la jag honom igen vid 22. Och sen la jag mig själv med. Och 22.38 sov han, och jag tittade på klockan ett sista gång innan jag även somnade. Succe! Hoppas natten som kommer blir lika bra!


Inte lätt att ta gruppkort inte. Men till slut så!





Nu ska jag iväg och snusa bebis. Just det. Nu blir ni avundsjuka va? Förstod det. Vi ska iväg och träffa lille Joona. Han och Dino har ju busat tillsammans på vattengympan i säkert 7 månader eller något. Fast då visste vi bara inte att det var en Dino och en Joona. Kameran åker med, så bilder kommer senare!

Over and out.

2 kommentarer:

Maria K sa...

Ett tips (om du vill ha några *ler*) är ju att redan nu börja skilja på nattrutin och dagrutin. Att inför natten så fixar man pyjamas, myser lite på skötbordet, magmassage eller vad man nu vill ska bli en nattrutin och så gör man den vid lämplig tidpunkt ungefär samma tid.. Så gjorde vi, funkade rätt bra första 8 mån.. :)
Att dagsovis är skiljt från nattsovis liksom.. :)
Men han är en söööötis juh!! :D

Ida sa...

Börja blogga igen nu syster! Vill läsa något här.

Sen vill jag följa och handla på torsdag om du ska handla då:) Om jag får!!