lördag, januari 21, 2012

Julen är ute.

Inte så mycket som man kan önska, men det är snart klart. Eller det måste det, innan klockan 14 imorgon - då kommer Davids familj hit och fikar.

Så. Jag tänkte skippa alla uppdateringar om myskvällar (JA godis. NEJ ingen subba) och istället sammanfatta julen lite kort.

Julen plockades fram, och David plockade fram den snyggaste granen vi nånsin haft.
Dino lussade på dagis för första gången, mysigt. Han jublade och försökte mest ta sig loss.
Det lagades mat i massor, och kokades julgodis till vansinne.
(releasen på Bodypump 80!)
Julafton hemma hos svärföräldrarna, mysigt och Dino fick träffa tomten för allra första gången.
En andra julafton på juldagen, då min familj kom hit.
Dino fick en bobbycar, en massa roliga leksaker och en rutschkana!
Jag fick en massa duschgrejjer och presentkort (och även om det då låter som att folk tycker att jag klär mig illa, och borde duscha - så var detta faktiskt mina önskningar...)
Jag jobbade lite.
Särskilt på nyårs.
Men det var okej.
Det var en underbar jul, på så många sätt - och nu ser jag redan fram emot nästa.

Inga kommentarer: