torsdag, januari 26, 2012

"For those about to rock we salute you"

Igår var det ju R.E.M:s gamla dänga "It's the end of the world as we know it" som sjöngs här hemma. Lite för att lätta upp stämningen, lite för att den passade in så himla bra.

Dagens soundtrack fick bli den gamla Kansas-klassikern "Carry on my wayvard son, for there'll be peace when you are done. Lay your weary head to rest. Don't you cry no more." Passande även den.

Ska bli spännande att se vart det barkar imorgon. Jag har haft sådan jävelusisk PMS idag, efter Dino föddes började det - men då började jag äta Femal Balans, vilket fungerade bra. Det här är nog första gången sedan jag började med det som jag har sådan där djup, mörk PMS. Ni vet, man vill dra täcket över sig. Och det tänker jag göra.

Snart.

Imorgon blir det att stiga upp och fara på Bodypump och spinning (alternativt det där 8 minuter i helvetet-passet). Det längtar jag till! Bättre uppdatering imorgon, va?


Inga kommentarer: