onsdag, januari 11, 2012

Nu är det fan dags.

Jag står liksom i ett vägskäl.

Antingen vevar vi igång den här gamla bloggen, eller så låter vi den gå till dom gröna ängarna och beta där tillsammans med alla andra bloggar som vandrat den vägen.

Fast jag gillar ju bloggen.

Och den är ju en underbar dokumentation över Dinos barndom.

Ja. Så en chans till får den.

Sedan sist har jag:
  • Firat en underbar jul, med nära och kära.
  • Spenderat en hysteriskt kul nyårsafton på jobbet.
  • Hostat så till den milda grad att jag haft träningsuppehåll en HEL vecka.
  • Fått konstaterat att det är förmodligen förkylningsastma.
  • Blivit frisk...
  • ...tills nu, när alla här hemma är krassliga igen.

  • Inte varit ute så mycket som jag hade önskat.
Under den närmaste tiden kommer det säkert komma upp en massa inlägg om vad som har varit, julklappar som har fåtts, Dinobus som har busats och bara livet i allmänhet. OCH sist men inte minst, en stackars ynka sammanfattning över året 2011. Det magnifika året - som nu är slut.


1 kommentar:

Unknown sa...

Om bloggen är en börda ska du inte ha kvar den. Men det finns inget som säger att du måste blogga varje dag för att ha en levande och trevlig blogg. Jag blir alltid lika glad när jag läser din blogg. Sen om det är ett inlägg per dag eller ett per månad spelar mej ingen roll. Bara att den finns där och att det dyker upp tankar eller bara bilder ibland.