onsdag, januari 25, 2012

onsdag.

Ni vet hur det finns vissa bloggar man fastnar för? Bland träningsbloggar har Kalles blivit en favorit (Stark som en björn, snabb som en örn). Idag är det ju som bekant onsdag, och då är det ju som bekant bodycombat - men Kalle har ett nyårslöfte med en del parvlar, och lägger upp en massa träningspass åt dem. Det är lite som att välja och vraka i en godisaffär, fast för en träningssugen. Idag innan träningen hade jag tänkt försöka mig på:

"8 minuter i helvetet"

5 minuter på 9 km/h
Sen:
1 minut på 14 km/h
1 minut på 10 km/h
x 8

(Jag vet, jag förstår inte heller riktigt vart 8 minuter kommer ifrån. Det hade jag ju som tänkt ta reda på, kanske bara kanske vill man lägga sig ner och dö efter 8 minuter. Who knows?)

Men nu får vi se hur det blir, tanken var ju att jag skulle fara direkt ifrån jobbet - men nu är jag ju inte på jobbet. Jag ska försöka hinna med det, anyways.

Ja, onsdag idag. Vad gör ni då, denna underbara onsdag?

Inga kommentarer: