söndag, maj 06, 2012

Spillrorna utav frukosten.

Jag skulle nog kanske ha tagit ett kort innan, på mackor och tekopp. Men jag drabbas av något slags tunnelseende på morgonen och tänker bara: "FRUKOST"! Nu har jag i alla fall smällt i mig en kopp te, ett stoooort glas vatten, två stycken grova leverpastejmackor och en halv proteinshake (det vill säga kanske 30 gram protein).

Jag är mätt. Så in i helvete.

Idag, söndag, är det spinning och combat. Jag är taggad efter en vilodag igår, men jag har en ny känsla. En konstig känsla. Jag längtar till gymmet, jättemycket! Till maskiner och fria vikter och fruktansvärd träningsvärk. Ja, vad ska det bli av mig?

(kolla förresten den nya supersnygga shakern som kom igår från Gymgrossisten! Dessutom landade det både Kasein och Vassleprotein från MMSports i vårat kök. Julafton!)

Inga kommentarer: