lördag, oktober 06, 2012

Man kan säga att jag tog med känslan hem, det kan man.

Jag "träffade" Catrine idag, eller vi satt i varsin bil och pratade i telefon, vid ett tilfälle så vinkade vi till varandra. I alla fall, hon frågade om jag varit i stan för att träna - och lika snabbt kom vi bort från frågan. (Fast jag tror att jag hann svara nej)

Alltså, för att klargöra. På lördagar är jag aldrig i stan för att göra något annat än att handla godis. Aldrig. Även om jag veckohandlar på torsdagar och åker in till stan för att träna på fredagar, så handlar jag aldrig med mig godis för helgen! Never ever ever.

Det är något jag lärt mig, att ha godis hemma innan lördagen är sjukt onödigt frestande, och svårt att stå emot.

Men ikväll är det myskväll! Man märker det på att Dino springer sockerhög i cirklar, nattningen kommer innebära minst en fläskläpp...på mig. Lördagar, man bara måste älska dom!


Inga kommentarer: