tisdag, oktober 13, 2009

Det närmaste ni kommer en magbild. Kl. är 19.36.

Upptäckte min skugga när jag stod i underkläderna och pratade i telefon. Anyway, upptäckte ju att det syns ju faktiskt en liten bulle ugnen där. Bjuder på den bilden, eftersom jag så bryskt nekar alla bilder där jag faktiskt poserar framför kameran. I underkläderna. Kommer inte att hända. Särskilt inte som en graviditet faktiskt kräver att man är nykter i nio månader (till att börja med...) Annars hade det funnits en chans.

Och syster? Jag lyckades laga ryssröra...om jag stänger ögonen kan jag nästan inbilla mig att jag sitter i en skolmatsal någonstans. Mums.

Over and out.

5 kommentarer:

Ida sa...

Nä det där måste jag undersöka - var bilden before eller after ryssröra?;-)

BJUUUUUUD!! Hör med din personliga frisör om hon vill klippa till

Unknown sa...

Jag har inga magbilder från mina graviditeter. Det är innehållet jag vill åt. Den absurt stora exteriören är inget jag vill kännas vid.

Har du receptet på ryssröran? Det är ju en av de få goda sakerna man åt i skolan.

Ida sa...

Men hörru, vid närmare eftertanke är det inte ryssröran på bilden som slår mig, det är BAJSET BREVID

eller vad det nu är, jag ser inte så bra

Sara sa...

Hehe :) Söte syster! Bilden var ju faktiskt från i söndags, och även då innan kalaset :) Magen utsläppt och in action (om inte du tittar på rumpan förstås...svårt att veta vad som är vad) och "bajset" det är ju soltorkade tomater! Yuimmie!

Jag ska höra med Emelie när hon har tid - då kan vi ha myskväll! :)

Sara sa...

Agneta - jag kan lägga ut receptet från bloggen :)