lördag, oktober 17, 2009

Lördag.

En hård dag inplanerad, med golvläggning och vedhämtning. Dock vart det bara vedhämtning, men dock en hel massa mot hos Herr Nilssons farmor. Trevligt. Dock blir man så trött efter. Det är som efter man har badat. Jag fick inte ens hjälpa till mycket med veden. Så, krasst sett har jag mest ätit idag. Kul va?!

Imorgon blir det i alla fall golvläggning. Bilder utlovas då. Golvet heter förresten "Mallorca", Jag får typ Anna Anka vibbar av det. När hon beskriver hur hon köpte sin gräsmatta för 400 000:- bara för att den hette Bermuda. Om några år står jag där och berättar hur jag köpte golvet för att det hette Mallorca. Lagom svennigt. (Fast jag köpte det för att det var snyggt.)

Imorgon. Då händer det saker. Ooooooooooh, och inte att förglömma - v. 16 nu. Och en liten lill-mage som börjar komma. Tråkigt att jämt dölja den när man är stolt över den, tror i alla fall att den kommer göra succe imorgon på kalas. Allt som behövs. Men jag tänkte ha kläder ändå.

Om ni inte fattat det än är jag trött och svamlar. Imorgon kommer jag vara klokare i huvudet (eller så klok jag var till att börja med...)

Over and out.

3 kommentarer:

Loella sa...

I LOVE DITT SVAMMEL *hihi* Och tack för gratulationerna, Snurr-fia! Sett min inbjudan på fejsan btw? Skitkul om du ville komma. Kramiz!

Emelie sa...

Hur mår du? Hoppas allt är bra! kram

Emelie sa...

vad bra:) här är det bara bra också! jag kan nog inte förrän till helgen?? när kan hon?=) kramar