söndag, oktober 25, 2009

Jag kanske hade tänkt lägga ut magbilder. Vem vet? Kl. är 22.39.


Ingen gör det, och nu kommer ni aldrig få veta. Eftersom kameran på min mobil slutat fungera. Eller inte direkt, men blixten har slutat fungera. Och vad är väl en kamera utan blixt, jo - en kamera som inte går att ta bilder med efter mörkrets genombrott. Ingen kamera som funkar i Norrland alltså. Och det är ju så synd, för den har ju funkat klockrent.


Om man bortser från att internet aldrig fungerat på den. Den där fula menyn som täcker min fina bakrungsbild, som bara INTE går att få bort. Och det faktum att den lever på the edge varje gång jag ska försöka koppla in den till datorn, eftersom man kan få spendera en förmiddag till det. Dom enda TRE knapparna på den som är helvete att trycka in...
(okej...det sista kan vara för att jag spillde läsk på den...men det andra är jag oskyldig till.)
Men det är ju inte bara dåliga saker med den. LG:s logo är formad typ som en smiley. Det gillar jag. Det blir jag glad av. Cred till LG för det. Och inget annat.
Over and out.

1 kommentar:

Ida sa...

Så han får åldersnojja av att tänka att Crille ska bli morbror.. men inte att Crille är pappa före honom?;-) Hälsa David att han är UNG, det är bara vi som just blivit könsmogna. Typ.

Tisdag blir nog bra =) Bra bra bra! Mest för att jag längtar att träffa dig! Och Magen!! (som äntligen fått en stor bokstav som en människa)