söndag, oktober 18, 2009

On the road again. Kl. är 23.39.

Det roligaste med att ha lite energi ett tag, är när man får mer energi igen. That´s right. Det finns inget annat bra med det. Nu är det super-duper-roligt att hålla på med huset igen, och Herr Nilsson har fått binda fast mig vid datastolen för att jag inte ska börja riva ut köket. Little does he know that nätet är det bästa stället att hitta skumt folk som gör saker för pengar när man själv har förhinder. Så snart kommer det antingen en prostituerad eller någon rysk lönnmördare och tar sig an köket.
Idag har jag i alla fall hunnit sätta belysning i trappan. Och som Ernst skulle ha sagt: "Vad kan man säga om det här då, förutom att det vart mycket bra!" Tur han inte är blygsam killen.

Nu ska jag återgå till Herr Nilsson som bejakar barnet i sig genom att titta på Scooby Doooooooo.

Over and out.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Passa på medan du har energi! Jag har hört att det går över :-)

Emelie sa...

Okej men jag kan måndag och tisdag alltså den 26:e o 27:e?? så bestäm ni:) tack så mkt! :)

Loella sa...

Men så läckert! :)

Ida sa...

Vad du är söt! :) Jag kan nog vilket som, gör ju inte mycket som du vet, men vill du ha med din systerson eller ska jag lämna honom hemma? :)