söndag, oktober 25, 2009

I need some sleep... Kl. är 05.05.

...och snart får jag det. Lite oturligt att hamna på den längsta natten på hela året - och aningens segt att se klockan stanna vid tio i två, och inte röra sig på en timma. Men snart så...och så skön sängen kommer att vara.

Magen syns allt mer, och jag kan inte låta bli att roa mig med att titta på att den gungar åt motsatt håll om man jämför med underkroppen. Kanske börjar gå som ett preggo redan? Byxor börjar bli tajta, men jag tackar gudarna för att jag hade en bra preggo-smak sedan tidigare - det mesta ryms i baggy byxor. Lite svårt att tänka sig att det snart har gått halvvägs. Men lutar jag mig lite tillbaka ser jag inte mina fossingar längre...i och för sig, lutar jag mig mycket tillbaka ser jag inget av min kropp längre. Allt handlar om lutningen. Min kissblåsa håller då med om detockså. Den får utstå prövningar den aldrig utstått tidigare. Så skönt att få det sagt också...anteckna gärna. Och under tiden ni gör det ska jag fortsätta fördriva tiden.

Oooooh. Och inte att förglömma, det är vitt på backen. yeah.

Det var alla mina filosofiska tankar.

Over and out.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Har skrivit ner och ska nu spara de i mitt minne de du just skrivit :D
jo de gå som fort, själv fick ja en choxk att ja är i v 26 redan

Ida sa...

Så mysigt :) Din höst kommer väl likna min som var förra året rätt mycket. Snart kommer det vara jobbigt att gå, du släpper förbi folk på affären genom att ställa dig på bredden för magen utåt sett är större än höftmåttet, snart har du halsbränna varje natt och SNART HAR DU EN LITEN FOT SOM MOSTER IDA KAN KLÄMMA PÅ UTANFÖR MAGEN!!!

Shit, jag ska bli moster