torsdag, oktober 08, 2009

Gjort stan osäker. Kl. är 20.15.

Yes, idag har vi gjort stan osäkrare än osäkrast. Och jag har äntligen funnit den enda killen i världen som gillar att shoppa - well he does for now. Och inte så mycket shoppa som att snatta. Men söt är han! Och syster med förstås.
Hela anledningen med stadsbesöket var en viss herre som fyller år, nämligen far min! Grattis till honom!
Nu är det faktiskt så att jag ska städa. Tyvärr har jag skjutit upp det in i det sista, och prioriterat andra viktiga saker framför att städa. Till exempel, äta en mandarin, titta lite på 2½ men, uppdaterat bloggen och pillat navelludd. Viktiga saker. Men, nu finns det ingen återvändo.

Och Ida, jag vet att du undrar. Mandarinerna (eller vad dom nu heter) var super-duper-goda. Jag har redan pressat en, och försöker komma på anledningar till varför inte ännu en ska pressas ner. Kommer inte på några. Måste gå.
Over and out.

2 kommentarer:

Ida sa...

Skönt att dom var goda kära du ;-) Älgwoken var fantastisk!!!!! You should have been dore.

Ida sa...

You should have been dore? Jag fick mvg i engelska och jag skriver dore. Dore.