onsdag, september 05, 2012

04.16 rullade jag ut från uppfarten imorse.

En roadtrip kan man kalla det. Körde dessutom lite fel, men fram kom jag. Jag gillar att bila, att se alla olika ställen längs med vägen.

Nu har första dagen varit, första dagen på den här Hälsocoach-resan. Jag hoppas det blir bra, det verkar bra. Jag kämpar lite med att sitta still märker jag, att landa i avslappning och mental träning - och... Jag får spring i benen! Ett tecken att jag måste öva mer på det.

Vi har slutat dagen för 30 minuter sedan. Och det första jag gjorde var att gå till rummet, dra fram min egen kudde och snusa på den. Jag är inte särskilt bra på att vara hemifrån. Sedan vilade jag huvudet på den, och det är där jag är nu.

Icke att förglömma: glad bodycombatonsdag, om ytterligare 30 minuter står de bästa brudarna redo för att fajtas! Kör för mig med!

Inga kommentarer: