torsdag, september 06, 2012

En snabb uppdatering härifrån Kramfors

Jag tänker testa knäna ikväll, och fara på en löptur. Ni kommer säkert få höra hur det gick.

Jag har upptäckt ett stort fel med mig själv, jag är en avslappnad person som inte klarar av avslappning. Jag är kanske inte så avslappnad, alltså? Jag tänkte istället på när vi ska köra NMT (Nordic military training). Fatta! Undrar om jag kommer att kräkas?! Så häftigt! (och mycket roligare än avslappning!)

Nästa gång ska vi träna löpning med Jonas Colting, han har vunnit Iron Man två gånger och är dessutom världsmästare i Triathlon. Ja, men ni förstår. Livet leker, även om det är så länge sedan jag satt i skolbänken - att jag verkar ha fått en släng dyslexi. Verkar inte finnas något T9 till helt vanligt penna och papper?

Inga kommentarer: