onsdag, september 26, 2012

Reflektion

Dagen har bestått av plugg, så himla kul! Först hade vi fått en fråga angående dagens teknik, hur denna ständiga uppkoppling påverkar unga. Och HUR påverkar det riktigt små barn, som får konkurrera med en telefon när det kommer till uppmärksamhet? Mycket intressant, och jag försökte sammanfatta det med ordet "hatkärlek".

Jag skulle vilja vara mindre beroende av det, än jag verkligen är. Men jag ligger liksom i sängen och skriver detta...touche...

Det har även varit folkhälsa, 15 minuters avslappning och dagen avslutades med onsdagscombat med bästa brudarna och bästa instruktören.

Och det här var den sista personen jag fick se innan jag började skriva det här, och slutligen stänger ögonen. Förstår ni att jag somnar med ett leende på läpparna? Gonatt!

Inga kommentarer: