onsdag, september 12, 2012

Äntligen omstart!

Jag älskar att komma in på Friskvårdskompaniet när man inte varit här på ett tag. Det känns lite som att komma hem!

Nu blir det äntligen att starta upp med kardion igen - jisses vad jag har längtat! Nu börjar det äntligen se ut som det ska i bokningslistorna.

För att riktigt få er att förstå så kan jag berätta att sedan jag började träna för två år sedan, har jag haft ett uppehåll på en vecka. Det är det längsta. Innan den där veckan hade jag hostat i nio(!) veckor.

Så man kan lugnt säga att dom här två veckorna utan Friskvårds har svidit.

Nu har jag dessutom köpt biljett till Super Saturday (Friskvårds egna!) och bundit upp mitt träningskort på två år. Då kostar det 265 kronor i månaden, det är inte mycket pengar att snacka om. Eller hur?

Inga kommentarer: