söndag, september 30, 2012

Hur jag tänker när jag inte tänker.

Jag jobbar natt i helgen, vilket betyder att bloggen får hålla sig lite i bakgrunden. Tyvärr.

Imorgon har vi planeringsdag, jag fick välja om jag skulle jobba natten eller vara med på planeringsdagen. Just nu ångrar jag lite att jag inte valde natten, då hade jag haft några timmar kvar till ledigt. Nu vet jag det till nästa gång!

Bättre sent än aldrig, jag fick en fråga i kommentarsfältet - ifall jag lyckades få med Ida till Friskvårds. Svaret är nej, men hon har lovat följa med på tisdag. Då tror jag inte hon kan tacka nej!

Nope, nu måste jag passa på att sova! Gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det för din syster?

Sara sa...

Det var nära, så nära. Hon hade sjuka barn och oroade sig att hon inte skulle hinna i tid till en lägenhetsvisning! Men nästa tisdag ;)