tisdag, september 18, 2012

Let's be honest.

Imorgon är min alldeles första studiedag! Wooohooo! Peppad är bara förnamnet! Jag ska kika på alla böcker, läsa avsnitten - skriva en försenad reflektion över veckan som gått och schlappen av (som vi säger i Norrland).

Men. För att dela dagen i två, så har jag bokat in ett träningspass till lunch. Och jag är helt sjukt nervös, redan. Först ett Tabata-pass, kräkvarning på det. Och sedan en Bodystep, som jag bara testat en gång...för ett år sedan. Det förstnämnda är jag mest nervig över, det är verkligen att utmana sina gränser. Jag hatälskar Tabata.

Äsch, det löser sig. Nu är det dags att sova.



1 kommentar:

Maria Kuusela sa...

Oj så sant. Men måste hitta min motivation. Har ju ett gym härnere på Almaspuri men vet fan inte hur man använder grejorna.. :)

Men fortsätt med inspirerande inlägg. Nån gång kanske också denna soffpotatis får ett ryck i brallan! :)

Kram