lördag, september 01, 2012

Jag tror kanske att John Blund ligger och sover?

Gonatt, gomorgon - vad det nu är. Jag KAN inte sova efter vaknätterna! Idag har jag sovit mellan 9 och 11, och den tiden var inte ens sammanhängande. Nu har jag hunnit med att flippa lite över mitt ständiga nattschema som väntar på mig, men då blir det ju så himla länge mellan nätterna - och kan jag inte sova bara någon natt (dag?) så är det ju okej.

Usch va svamligt. Hoppa till det här vettja, idag har "Athletic Store" öppnat i Skellefteå - jag ska försöka pallra mig dit så fort jag får chansen. Har kikat på bilder, och det ser liksom hemtrevligt ut. Ett slags hemtrevligt!

Träningen ligger lite på sparlåga, det känns dumt i detta läget att pressa kroppen! Det är så mycket jobb nu, men snart kommer det ju att lätta - idiotiskt om man är skadad/sjuk då.

Kosten går desto bättre, massa protein - nyttig frukost, lunch och middag. Massa mellanmål, och inga gosaker. Kollade vågen som visade på -1,5 kg på fredagen. Säkert mycket vätska och dagsform, men skönt ändå att kroppen svarar när man gör en förändring.

Nä, det här duger inte. Nu ska jag försöka sova...lite till. Ha en bra lördag alla!

3 kommentarer:

Sarah sa...

Later klokt att ta det lite lugnt nar du inte kan sova! Jag har upptackt att jag blir HELT tom pa energi om jag sa bara saknar nagra timmars somn :o Kommer du att skriva utt matt/vikt sen?? Ju mer detaljerat desto roligare att lasa! :))

Anonym sa...

Kan du inte dela med dig av nyttiga recept?? :)

Sara sa...

Sarah, jag tänkte nog det :) Ska bara till och mäta igen! Anonym: självklart, jag ska skriva ihop ett litet inlägg om det!