söndag, december 30, 2012

Ett litet beslut.

På sistonde har jag känt att det inte är roligt med Facebook. Man blir bombarderad med hemska bilder på skadade djur, påkörda barn och misshandlade kvinnor. Jag tror egentligen att det är samma för er, man behöver faktiskt inte visa sin ståndpunkt genom att gilla en bild på Facebook. Dessutom, och detta är bara en parentes, var det någon som sa att man vet ju inte VEM det är som spridit bilden från början. Kan ju vara förövaren själv, som vill sprida sitt verk? Hur som, jag blir inte alltid glad av det - men använder det ändå, det klingar illa.

2013 ska bli året som jag spenderar på riktigt istället!

Jag har just planerat nyårs i telefon, och visst är det märkligt hur man med vissa människor tycks fungera telepatiskt? Sedan kan man bara bekräfta över telefonen! Visst, rent telepatiskt så var vi lite oense om efterrätten - men det kan vi slipa på :)

Jag räddade förresten lite bilder från Fejjan:







1 kommentar:

mamsen sa...

Hej gumman.
Låter som ett bra beslut och det är ju mycket roligare att läsa din blogg. FB ger inte heller mig något annat än kontakten med släkten i Väsby.
Gott Nytt År på er alla och så ses vi IRL nästa år. Kramisar/mamma