måndag, december 03, 2012

Märker ni avsaknaden av träning?

Fredagens träning vart ju inställd. Dino var febrig och sjuk. Vi har hamnat i ett himla ekorrhjul med förkylningar, och det skulle inte göra något om inte träningen betydde så mycket. Det finns ingen ork kvar till den! Det var precis samma visa förra hösten, och då höll det i sig 11...(?) veckor? Om jag riktigt tänker efter så var första förkylningssvängen just före jag åkte ned till skolan senast, det börjar vara fem veckor nu. Efter det har jag aldrig kommit tillbaka till ett bra normalläge. Jag petar i mig vitaminer och antioxidanter, men icket.

Nu är det tredje svängen i helgen. Dino vart sjuk, och nu bultar mina bihålor och halsen ömmar. Jag vill ut och springa. Långt. Och jag vill ner i källaren och lyfta...tungt... Men det får vänta, det kommer en tid även för det.

Ingen som har en riktig hästkur att tipsa om? Som gör en såhär pigg:

Inga kommentarer: