måndag, december 10, 2012

Träningsvärk och godispapper

Men lägg en gissning - jag är förkyld fortfarande. Nu har det dessutom utvecklat sig till en alldeles röd näsa, schnyggt. Verkligen.

Men Guys, det var inte vad jag ville berätta - för jag vill säga att jag har...tadaaa: TRÄNINGSVÄRK!!! Det var länge sen sist. Triceps bränner och det där lilla träningspasset igår, gjorde stor nytta på själen. Jag känner mig gladare :)

När jag stod inne bland dom fria vikterna igår, så hittade jag en tom förpackning Marabou mjölkchoklad - inpressat mellan två hantlar. "Bara på landstingets personalgym!" tänkte jag och längtade lite tillbaka till Friskvårds. Missförstå mig rätt. Jag gillar träning och jag gillar choklad, men jag har som alltid tänkt att det finns en tid och en plats för allt. Men jag kanske får tänka om? :)



Inga kommentarer: