fredag, december 21, 2012

Om detta är slutet för oss...

...så har jag haft en riktigt bra dag! Fredagens lunchpass vart äntligen av och ja...jag satt hemma i soffan och snoozade ett alarm - fem minuter fram hela tiden. Så trött att ögonen föll igen! Det berodde mest på det idoga tomtearbetet som skedde fram till 3-tiden. Men jag tog mig i kragen, manade fram hur det tidigare brukade kännas och framförallt känslan efter! Jisses vilket pass! Bodypump med Irene :) Hon pushade för att alla skulle utmana sig - jag var inte peppad med tanke på att det var länge sedan senaste Bodypumpen. Men ändå, på utfallen la jag på! Brukar alltid köra samma vikt som på biceps, mest för att det inte finns en rimlig chans att få upp klämmorna! Nu vart det 5 kilo plus :) Kändes i benen nu när jag gick uppför trappen till sovrummet.

Kvällen bjöd på fredags-jul-mys tillsammans med trevligaste sällskapet! David fick hänga med Markus, Dino med William och jag med bästaste Lina! OM, och jag säger OM världen skulle gå under - så var det en dag och kväll värdig en undergång :)

Men jag hoppas den inte går under, jag har ganska mycket saker att göra imorgon :) Gonatt på er!



Inga kommentarer: