onsdag, december 05, 2012

Nope. Ingen vändning idag.

Man kan inte bestämma över den här hemska monsterförkylningen. Och jag önskar att jag bara kunde finna tiden att vila, ha det mysigt och återhämta mig. Men det går inte. Jag varvar mellan att ligga på soffan, illamåendes med en Dino som kommer och försöker mata mig med något. Det är nog hans filosofi, går det inte lösa med mat - då går det inte lösa. Och det är ju jättegulligt. Men. Till slut brukar den senaste måltiden ringa i ding-dong-klockan och kräva en rematch.

Och oftast förlorar jag den rematchen.

När jag mår lite bättre tänker jag på träning, på vad mina skolkamrater gör just nu och så vidare. Jag kollar ofta på bokningslistan, och tänker på alla sätt att svettas när jag är frisk.

Nu ligger jag i sängen och skriver det här, jag tänker mota bort den här förkylningen med sömn.

Och lite sådant här.



Inga kommentarer: