måndag, december 03, 2012

Let it snow let it snow let it snow

Det har varit en snöig dag här i Bureå. Jag fattar att det finns många därute som inte gillar snö särskilt mycket, men jag tror även att ni vet att JAG älskar snön! Det här var banne mig den bästa snö-dagen i hela mitt liv! Visst, vi fick inte fram bilen förrän klockan halv 8 på kvällen - och vi missade skyltsöndagen. Det var ändå legendariskt! För att ni ska förstå storheten i dessa bilder, så måste ni vet - man såg gräsmattan igårkväll. Hur häftigt är inte det?

 Ser ni det lilla "jacket" i plogkanten? Det är där vår uppfart brukar vara i vanliga fall!


 Någonstans i den där snöhögen är våra postlådor...

 En glad tjejja!

 
Våra soptunnor saknas fortfarande, dom ligger begravda under en massiv snöhög! Gräver vi fram dom, så raserar vi hela den. Och bara för att påminna. Gräsmattan framme. Igår.

1 kommentar:

Maria Kuusela sa...

Det är faktiskt helt bisarrt vilken snömängd som kom! Och jag är nog glad det äntligen kom lite julkänsla! :)
Men jag har sjukt ont i kroppen och inte är skottningen klar för det :)