torsdag, december 13, 2012

Oh but Hello!

Okej, låt oss vara ärliga med varandra. Det har känts lite pissigt på sistonde. Visst, det har varit bra stunder - häng med bästa vännen, Dinopussar och onsdagscombaten igår. Men mellan dom stunderna har det varit lite pissigt. Jag har förlikat mig med det, särskilt sedan jag igår räknade ut att sedan mitten på Oktober har någon av oss varit sjuk. Mest jag. Det har gått ut över träningen och det i sig har gått ut över mitt goda humör. Jag saknar träningen så himla mycket! Jag saknar att ha studiedagar (och mina studier saknar att jag har studiedagar!). Och jag tänker hela tiden att det ska vända, men det gör inte det. Nu ikväll har Dino feber igen, hoppet väcktes imorse när han var feberfri. Det blir återigen att avboka träningspass. Men jag tänker fortsätta hoppas, och snart kommer det tametusan att vända.

Dino fick i alla fall vara med på luciatåget idag. Mysigt, och hem kom jag med en trött kille och en hel massa julstämning. Sedan åkte granen upp, riktigt snygg är den i år :) Jag tänker krypa ned i soffan med lite tända ljus och bara njuta...



Men det jag tänkte säga var, JAG VET att jag har bloggat dåligt ett tag. Men jag tänker fortsätta så ett tag till, komma på rätt köl så att säga! Vi hörs snart nog ändå, om jag känner mig själv rätt... :) KLAAAM på er som Dino säger :)

Inga kommentarer: