torsdag, februari 12, 2009

SUBBAN!

Subban=Subway. Jepp, så heter det om man är ung och hipp. Jag är inte det, Ida har lärt mig det. Men, aldrig för sent att försöka.
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Rolig och snäll, det enda som egentligen är viktigt.
12. Är jag kär just nu: Well of course...
13. Jag vill gifta mig...i framtiden? Spelar roll, man vet ju ändå att man har varandra - men nån gång så.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Gå på en massa häftiga konserter, skaffa barn (om ett tag bara, har saker att göra först) och den eviga - skaffa tatuering.
15. Min käraste ägodel: Om hon nu är en ägodel, men måste svara Kia...
16. Något jag vill ha i present: Säger att jag inte vill ha något, men om jag riktigt tänker efter vill jag nog ha något litet, litet...vet bara inte vad.
17. Detta har jag på mig just nu: Blå jeans med ett roligt, randigt foder, svart linne och en olivgrön oversized t-shirt. Inte stylish direkt. Måste vi gå in på underkläder? Hoppas inte.
18. Favoritkläder: Baggy jeans!!! Det enda man behöver i en garderob, om man vill gå topless vill säga.
19. Favoritdjur: Pungråtta...skojar bara, kanske hund(?) men det hade ni nog listat ut.
20. Följande musik tilltalar mig mest: All slags rock, metal och allt en tjej inte borde gilla. Har dock en stor förälskelse i Counting Crows som aldrig kommer att försvinna.
Där hade vi fortsättningen på listan, har insett att den kommer att ta ett tag. Men, har ju mycket sällan bråttom. Även idag har planeringen följts slaviskt, och ja, det blev middagsdejt med Py på Subway. Oh så gott det var, kan blunda nu och känna smaken...oj...behöver servett. Nu tänker vi på något annat tror jag...som det faktum att jag har en hel ledig dag imorgon. Wooohoo.
Nu...natti-natti-mys. Sov gott alla! Over and out.

1 kommentar:

Ida sa...

SUBBAN 4 LIFE.

Nej jag skojade bara. Men subban är faktiskt namnet. Jag åt där igår och jag kommer nog drömma om det inatt också. Vill du kanske simma imorgon fredag? Let me know, ring eller nått.

GODNATT