tisdag, februari 24, 2009

Ännu en höjdare.

Kanal 5 är helt outstanding i sitt dokumentär-utbud. Ikväll handlar det om män som är sexuellt attraherade av bilar. Mer eller mindre mogna män som åker runt på bilmässor som om det vore playboy-mässor. Som flämtar till av åtrå varje gång en snygg bil kör om dom och kläcker ur sig saker som "look at that ass". Som berättar obscena saker dom gör med...ja ni gissade rätt...avgasröret. Ooooh, fick just hurvens. Detta program resulterade i ett febrilt sökande efter fjärrkontrollen för att behålla middagen på rätt sida kroppen - insidan.
Det värsta är att jag varit duktig och tvättat våran bil, och nu känner jag mig nästan skamsen för att jag tittade på den efteråt och tyckte den var snygg...

Jaja, måste se framåt för att klara av denna pärs. Imorgon blir det kanske stan med lillasyster, sedan blir det definitivt Subway-middag med Py kl 17.00. Och vad mer, jo LÖN. Gillar lön. Och ledigt. Gillar verkligen ledigt. Nä nu måste jag nog sussa så jag orkar med alla storslagna planer för imorgon.
Over and out.

Inga kommentarer: