onsdag, februari 11, 2009

Jag kan ha kommit på en sak idag.


Som jag nog inte vill säga här än - ledsen! Men, ska i alla fall klura vidare på det...hur skulle man kunna göra annat?
Jag fick en utmaning av Sarah, eller jag tror att det var jag i alla fall. Inte lätt att veta säkert, men om det inte var jag. Säg inget, det blir så pinsamt för mig då. Men, eftersom som min blogg (i motsats till mig) är så smal tänkte jag dela upp utmaningen lite så att den inte tar upp flera kilometer WorldWideWeb.

1. Tre namn jag lyssnar till: Sara (of course) Sahara (hotnights) och Slason (tyvärr mångas val...).
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Usch va jobbigt att skryta om sig själv, men jag tycker nog om mig själv bara - just nu. Känns som att jag hittat mig själv. Om min uschiga humor förstås (jag brukar skriva skämt åt mig själv på handlarlistan, och sen går jag och småskrattar på affären...that´s me)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag inte har "balls", inte på det sättet att jag alltid önskat mig testiklar. Bara att jag kunde stå upp för mig själv ibland och inte vara en mes. Men, har man slagit in på en väg. Fast jag blir faktiskt duktigare på det.
Hmm...det och att jag inte kan komma på något att skriva in på fråga 2. Lame.
4. Detta är jag rädd för: Funderar och funderar, men jag tror inte är rädd för något...har det synsättet att allting löser sig - då behöver man aldrig vara rädd.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mycket kärlek, minst 55 skratt och frisk luft.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: låta bli att bråka när jag är pms:ig, komma ihåg saker jag borde och komma i tid (ledsen)
7. Detta tycker jag om att göra: Skämta och skoja, vara social men krypa under en liten sten i skogen tillsammans med Kia sedan.
8. Detta vill jag göra just nu: Precis nu, gå och nanna. Men i övrigt, bara fortsätta med allt jag hållit på med sistonde.
9. Bästa känslan: Känslan när man hittat rätt, vare sig det är ett jobb, en kille eller en darttavla.
10. Värsta känslan: Stress, hatar att vara stressad eftersom jag är naturligt "laidback".



Planeringen följdes även idag, och imorgon blir det SUBWAY med Py! Men nu blir det en dusch, en tekopp och en säng. Blanda allt och grädda i mitten av ugnen, 200 gradet i 40 minuter. Eller så int.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var du såklart! Tackar för läsningen ;p

Anonym sa...

Hallåj! Tänkte höra om du bjussar på en kaffe nån dag ;)