lördag, februari 28, 2009

en ÅL? varför en ÅL...

...ringde min syster och skrek i telefonen, hon är rolig hon! Ja, jag vet inte jag heller. Jag vet bara att jag ska el-tejpa igen luckan på akvariet. Det är min plan.




Igår var det i alla fall partaj hos Emma. Mycket drag.


Lite före bilder på mej och Kisen.

(Kolla särskilt in de mycket moderiktiga påsarna under ögonen, mycket inne i vår...)


Jag fick ovarsamt mycket spö i wii, Emma körde inte en sekund med att man inte ska ge fett med spö när man bjudit hem folk. Hon gav oss fett med spö. Dock fick jag mest med spö utav alla. Men, rakt och ärligt är det.

Trevligt, trevligt.

Idag har varit en lugn dag. Har handlat ännu en bok på bokrean som jag gett mig i kast med idag. Fick ett tips av en patient att läsa den, "Så dumt" av Mia Törnblad. Den handlar om hur hon slutade knarka efter att använt heroin i 9 år. Jag tror kanske att jag antingen berörs av den, eller har nåt post-pms eller kanske pre-pms (svårt att veta vilket) men jag har varit på så taskigt humör idag. Stackars Herr Nilsson som fått stå ut med mig... Nåväl, jag får göra upp det en annan dag. Kanske imorgon? kanske det.

Over and out.

Inga kommentarer: