onsdag, februari 25, 2009

Nya traditioner.


Idag har jag återupplivat en ny-gammal tradition - bokrean. När man var yngre betydde det att man fick välja en bok på obs vid veckohandlingen. Och nu har jag tagit upp den igen, fast jag handlade inte en bok. Utan nio. Och oj så roligt det var, och oj vad jag längtar efter att ta itu med dem. David tror inte att jag läser alla sidor, men det gör jag. Tummis.

Och vilken fantastisk dag i övrigt, träffat Py på Subway och diskuterat världen och dess avsaknad av vett (ibland). Shoppat lite "nödvändigheter" på stan, och faktiskt shoppat nödvändigheter på Coop. Och när jag kom hem och tittade på bar-bordet stod detta framme. Ja, är inte jag en lycklig tjej så säj...


Hann dock inte med hundpromenaden, var hemma i Bure 19.45. Bara så att du vet varför jag inte dök upp Emma.
Over and out.

1 kommentar:

Ida sa...

FÖRLÅT syster. Jag var uppe halv 8 igår och efter jag varit på lassa och sen varit på CV och sökt kurser till hösten, då var jag slut. Så jag sov när du ringde :(