måndag, februari 02, 2009

Kvällens planering.

ser ut som följer.
15.30: ut med Kisen, får se om någon vill följa en tväris.
16:30: iväg till stan tvärt, tvätta bilen och handla diskmedel. Och en SUBWAY.
17:30: hemma, avnjuta macka framför tv:n.
18:00 ta itu med disk och annat tråkigt.
19.00: mys med kisen och te!
Checklista inför ikväll:
  • ensam hemma. CHECK.
  • boxertrosor. CHECK.
  • sport-bh. CHECK.
  • mega-baggy-byxor som lämnar svängrum. CHECK.
  • Oduschat hår som hålls ihop med en kombination av hårband, torrschampo och hårsprej. CHECK.



Lite avundsjuka blir ni va?! Over and out.

4 kommentarer:

Anolyon sa...

Haha, Ne, jag e då inte avis.. För det där låter som en vanlig dag för mej just nu..:)

Haha, Ha så kul med myskvällen..:P

Unknown sa...

Duscha är för veklingar ändå :-) Jag får klämma in det på kvällen efter lillan lagt sej. Så vid midnatt kanske.

Sara sa...

Agneta, jag gillar din inställning skarpt, faktum är att jag ska komma ihåg dom orden. Och känner jag mig själv rätt så kommer jag ha användning för dom. Jag får dessutom lov att svara här, eftersom jag inte lyckas lämna kommentar på din fina blogg! :) Hoppas det blir bättre med alla era förkylningar och flunsor. :)

Anonym sa...

Lät typ hur bra som helst :)