måndag, februari 23, 2009

Utmaningarna bara öser ner.



Hittade denna utmaning i Sandras blogg.

1. 4 TV program jag brukar se:

Top Model, och ungefär alla program på MTV som man kan se utan att tänka. Det blir way more than 4 program.

2. 4 saker jag gjorde igår:

Sov, diskade, promenerade och gav Kisen en välbehövlig (men dock inte uppskattad) dusch.

3. 4 saker jag längtar till:

Sommaren, Onsdag, min födelsedag även den dagen mitt godisförbud tar slut och semestern.

4 saker som står på min önskelista:

Egentid, Kompistid, Davidtid och Kiatid. Mer tid helt enkelt. (Och ett par baggy-byxor från Vero Moda...)

5. 4 saker jag tycker om att göra:

Lyssna på musik, vara ute i friska luften, träffa goda vänner och bara vara ibland också.

6. 4 saker jag avskyr:

Gnäll, gnäll, gnäll och alla andra som kör bil utom jag. Jag kör perfekt. (ingen brist på självförtroende i trafiken inte.)

7. 4 saker jag åt i går:

En liten bit av Davids pizza kl. 00.30 på lördagnatten. Havregrynsgröt, bananer (kommer snart börja plocka loppor av andra) och fläskfile.

8. 4 bloggar jag utmanar:

Min lillasyster, Emma, hmm...Agneta (hos vilken jag fortfarande inte kan lämna kommentarer bara så hon vet...) och Carin. (Tror bestämt att Lina redan var utmanad, annars - känn dig utmanad också.)

Over and out!

Inga kommentarer: