tisdag, februari 17, 2009

It´s a beautiful day.

När jag kom hem från prommis, och öppnade datorlocket möttes jag av detta:


Kom igen, titta NOGA.


Usch vilken lycklig flickvän jag är!

Här kommer i alla fall fortsättningen på listan...

20. Följande musik tilltalar mig mest: All slags rock, faktiskt.

21. Favoritlåtar just nu: Varenda en av Counting Crows låtar, och sedan några till som spelas lite då och då.

22. Roligaste/tråkigaste ämnet i skolan: Tråkigast Historia BIG TIME! Roligast var faktiskt vårdlektionerna bara för att dom var så intressanta, och för att jag aldrig skrattat så mycket i mitt liv...

23. Stjärntecken:Oxe, kanske det som gör mig så tjurig?!

24. En bok jag älskar: Marley and me, första gången jag någonsin har grinat till en bok. Och det det var inte fin-gråt utan ful-gråt.
25. En film jag älskar: Rock star, min absoluta favorit. Har säkert sett den 40 gånger.
26. Tv-program jag gillar: Pinsamt, men även jag är ett stort fan av Top Model. Jobbigt att alla svarat detta, och här har jag känt skammen och suttit och sett detta själv. David brukar kalla dem min girly-kvällar och dom är heliga!
27. Favoritdoft: Hundlukt, vedlukt och David-lukt.
28. Detta äter jag gärna: Subway...ooohhh....mmmm....men, älskar ju hemmagjord köttsoppa. Vilken tur att jag ätit innan jag funderat över detta, annars skulle jag ha dreglat ner tangentbordet nu.
29. Dricker helst: Cola light, eller Ramlösa om Sara själv får välja.
30. Favoritgodis:Allt tack. Är inte knusslig av mig, men jag har ju slutat nu för ett tag framöver.
Over and out.

Inga kommentarer: