söndag, februari 22, 2009

Tänk så fort livet kan förändras.

Nu är nästan denna helg slut också, och vilken tudelad helg. Jättetrevlig fest på fredagen, massa trevligt folk, god mat fantastiska framträdanden. Men, ett jättetråkigt besked på lördagsmorgonen om våran jättefina chef som blivit sjuk. Livet kan verkligen vara orättvist ibland, och ibland är det svårt att förstå meningen bakom vissa saker som händer. Man kan bara hoppas att saker rätar på sig.

Här är i alla fall lite bilder från festen.



Dessutom 80-årskalas på lördagkvällen. Jag borde vara mätt någon gång in i nästa sekel. Men det är jag tyvärr inte. Vore bra om man kunde lagra som typ lejon som äter rejält nån gång då och då. Trevligt var det i alla fall och tanken som sl0g mig var att när jag fyller 80 - vill jag fira storstilat på Scandic och svänga mina lurviga tills klockan är över midnatt.

Over and out.

Inga kommentarer: