fredag, februari 06, 2009

Bad Dreams...

japp, en sådan natt vart det. Drömde först om något slags inbrott, otäckt...men, "råkade" peta lite på Mr D så han vaknade - och då kändes det genast bättre... Men, tyvärr var ju inte natten slut. Och ni vet såna där drömmar som återkommer, som människor som drömmer att dom faller och faller. Jag har i alla fall en sådan, och i den har jag värsta tandlossningen! Alla tänder sitter löst, och ni minns hur det var när man var 6 år - man kan inte låta bli att peta på dem med tungan! Precis så blir det i drömmen, jag petar och petar fastän jag vet att jag borde låta dem vara så att dom ska sitta kvar. Till slut lossnar dom, och jag försöker desperat sätta tillbaka dom. Och när jag biter ihop käken sen, leker munnen hela havet gungar. Ska tydligen betyda att man är stressad, men jag känner mig inte stressad. Måste vara undermedvetet. Hela dagen känns i alla fall munnen olustig.

I övrigt har det varit en lugn dag, och jag och Kisen har tagit upp träningen lite. Tog fram apportbocken - och tog den till nästa nivå. Se själv hur det gick, men ha i åtanke att allt går mycket sämre när kameran åker fram (hon fixade det faktiskt hela vägen säkert 3 gånger) och ha även i åtanke att detta var första gången vi testade detta. Hon tycker inte ens om apporten egentligen. Men vad gör man inte för korv?



Nu blir det en kopp te, och sen natti natti...väckaren ringer 04:45 imorgon för morgonstund har guld i mun...eller nåt. Over and out.

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej! Längesedan man såg er! Hoppas allt är bra. Har ny bloggadress mli87.blogspot.com. Kram