söndag, mars 06, 2011

Cred ska den ha, den som cred förtjänar.

Jag tycker inte om Coop forum. Punkt.


Jag vet inte varför. Bara att det är så. Men en gång i månaden, tar jag mig dit ändå. Målet är att fullkomligen råna dom på billiga blöjor. Igår var det dags igen, och tror ni inte att jag hittade denna sparkdräkt till fyndpriset 64.50:-
Den är mjuk och gosig, och jag älskar färgerna. Så. Cred till Coop.


Idag är en riktigt bra dag. Jag ska snart och träna, core och spinning. Mannen är nybadad, och med lite mild övertalning imorse fick jag honom att somna om i vår säng. Det sker inte varje dag. Dessutom har jag obscent mycket godis kvar från igår.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som mitt förhållande till Maxi :-) Om man bortser från blöjorna.

Magda sa...

Jag tycker inte heller om Coop, men ibland hittar man lite kläder till lillen!!

Anolyon sa...

Jag håller med dig.. Obs kan jag klara mig utan helt.. Maxi är det som gäller för mig..