måndag, mars 07, 2011

Hjälp! Dagens fråga gäller dagisansökan.

Denna fördömda dagisansökan! Jag var in och kikade för några veckor sedan, och minns då klart och tydligt att det fanns med en inkomstfråga. Jag är lur på att jag fyllde i den då, bara för att kunna kika vidare - men sedan avbröt jag ju hela ansökan, och allt raderades.

Men nu när jag fyllde i, ja...på riktigt? Så fanns det ingen fråga om inkomst. Ska det vara så? Har jag drömt att den var där ända från början? Eller ännu värre...

Godtog datorn det jag skrev, även om jag avbröt?

För på den icke-seriösa nivån jag befann mig, kan jag ha skrivit 5 miljoner for all I know. (Vadå! Det var ju bara för att kunna kika sig vidare!)

Jamen just ja. Nu har jag en till fråga.

Är dagisavgiften inkomstbaserad eller något sånt? För i så fall ligger jag lite pyrt till...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är en särskild blankett för inkomst. Och avgiften är inkomstbaserad, men har en lägsta och en högstanivå. Du måste ange bådas inkomst. Sen ska det ju in schema också, men det blir ju inte aktuellt än.

Anolyon sa...

Om du anmäler på internet så är det en speciell du ska fylla i för inkomsten.. Sen så är dagis inkomstbaserad men man betalar ändå inte högre än 1260kr/månad..

Kolla in denna sida: http://www.skelleftea.se/default.aspx?id=34680