onsdag, mars 30, 2011

Inte säskilt ofta får jag ljusa ideer, eller jag får det ganska ofta - men sedan visar det sig att de inte var så ljusa.

Idag kom jag på att jag skulle testa använda min älskade epilator under armarna. Bort med rakhyveln liksom! Och den gör ju underverk på benen.


Ingen bra idé. Inte alls.


På benen är det som en kittling, men det där - det gjorde så vansinnigt ont. Jag kom inte alls långt innan det vart mission aborted. Och ikväll på träningen? Jag brukar ha ett mantra i huvudet, lite då och då, men särskilt när det är dags för utfallen (typ 180 stycken! på riktigt!).


"Det är bara smärta. Du har fött barn och klarar allt. Det är bara smärta."


Det brukar jag upprepa för mig själv, för att komma ihåg att även om det bränner kommer jag att ta mig upp - och kommer att klara ett utfall till...och ett till...


Idag upprepade jag (på fullaste allvar) "Det är bara smärta. Du fixade epilera halva armhålan, och du fixar detta. Det är bara smärta."


Nä. Det kommer dröja innan jag försöker mig på det där igen.

Inga kommentarer: